چطور با قلدری سایبری یا زورگویی مجازی برخورد کنیم؟ بارش باران در حوزه سبزوار و جغتای| کاهش دید افقی رانندگان در جاده سبزوار و بردسکن (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه
سرخط خبرها

مهر و موم کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۸۶۹
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
مهر و موم کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در مشهد
رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در منطقه رسالت مشهد مهر و موم شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ امید جلیلی افزود: بر اساس گزارش بازرسی اتاق اصناف مشهد مبنی بر تولید و ارسال مقادیر زیادی ماسک پزشکی توسط فردی به اصفهان، این کارگاه دقایقی قبل توسط شعبه سیار تعزیرات و بازرسان اتاق اصناف مورد بازرسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این کارگاه با استفاده از پارچه‌های پزشکی، توسط تعدادی نوجوان و کودک خردسال ماسک در شرایط کاملا غیربهداشتی تهیه می‌شد و خود کارگاه نیز مجوزی نداشت.
رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، کارگاه مهر و موم و ماسک‌ها توقیف شد تا پرونده برای طی مراحل قضایی و تعزیراتی ارسال شود.
از ابتدای اسفندماه تا کنون در راستای اجرای طرح بازرسی مبارزه با احتکار و گران‌فروشی ماسک و مواد ضدعفونی کننده، حدود ۱۰ هزار ماسک احتکار شده از بازار شهر مشهد کشف شده است.

بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به ۲۸۵ نفر رسیده است که ۱۹۴ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.

از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۲۲ اسفند دو هزار و ۶۰۳ مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که تاکنون هزار و ۵۹۴ نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

هزار و ۵۶۸ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی مربوط به شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۸۸۱ نفر آنان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->